“Den dovne måde at opbygge en lydhør Opt-In E-mail liste”

Hvis du er i business på internettet til at tjene penge, så er du sandsynligvis klar over, hvor vigtig en liste over kundeemner er til din succes.
Men hvad hvis du ikke ønsker at bruge utallige timer hver eneste uge fremme, skrivning og administration af en kontinuerlig e-mail publikation?
Nå, er her en forholdsvis uudnyttet strategi, du kan anvende for at give næring til en liste over kundeemner, der ikke kun stole på dig, men er også ivrige efter mere af din ekspertise.
Og det er * uden * vender den skræmmende opgave at skrive et nyhedsbrev spørgsmål hver uge, dræne værdifulde timer af din arbejdsdag
“Hvad er det?”, spørger du…
Det er simpelt! Gemme en pre-skrevet nyhedsbrev publikation ved hjælp af en autoresponder. Du kan derefter lade autoresponder udsende de forudgående skriftlige spørgsmål til hver eneste af dine abonnenter hver uge som et urværk.
“Men virker dette resultat i langt mere?”
Ved første, ja, det kan synes som en masse arbejde. Men hemmeligheden er ved hjælp af din tid * fornuftigt *. Sure, kan du skrive et problem hver uge… men når tiden tillader det, kan du indstille op 3 numre på én gang, således ikke behøver at skrive noget for de næste tre uger (forudsat du sat hver spørgsmål til at gå ud hver uge).
Hvis du har dit materiale til kildeoplysninger fra (f.eks. din egen info-produkter) vil derefter denne strategi komme meget praktisk og omkostningsfrit oppe en masse af din tid.
I stedet for at blive tvunget til at skrive et nyhedsbrev udstedelse på ugentlig basis, kan du faktisk skrive hvert spørgsmål i dit eget tempo, og blot tilføje det til autoresponder til dine abonnenter modtage når nødvendigt.
Den bedste del er, at din abonnenter altid komme til at læse alle dine spørgsmål, uanset hvornår de abonnere. Og når du har oprettet en række spørgsmål, kan du vælge at stoppe skrive og følge, hvad jeg kalder den “læse som jeg skriver” rutine, hvor der ikke er nogen sæt interval for fremtidige problemer.
Selvfølgelig, du kan skrive et problem hver uge, men du kan være mere komfortabel at sende en e-mail, når du har noget at sige, eller måske en ny artikel til at sende.
Husk, på trods af hvad guruerne fortælle dig, er der ingen gyldne regler, når det kommer til at udvikle din e-mail-liste.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *